Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

Αν η αγάπη... Έλλη Πασπαλά

Φίλοι μου ιστολόγοι και περιπατητές των ιστολογίων,

σας σκέπτομαι συχνά, όσο και αν έχω μπλέξει και χάνομαι από τα μέρη σας...
Σας αφιερώνω σήμερα ένα κομμάτι για την αγάπη, που πλαισιώνεται με φωτογραφίες από το βασίλειο της φύσης (και όχι μόνο)...

Ελπίζω να το απολαύσετε!



Θα επανέλθω!
Έχω διάφορα ωραία νέα!!!!
Αλλά... πάλι βιάζομαι... γιατί ετοιμάζουμε ροκ συναυλία με το σχολείο.
Τετάρτη 8 Απριλίου, στο σχολείο ειδικής αγωγής του Αιγάλεω (κοντά στο Jumbo, που βρίσκεται στη Θηβών).
Στις 8.


Θα κάνω ανάρτηση, πιστεύω αύριο...

Ως τότε, φιλιά πολλά!

6 σχόλια:

roadartist είπε...

Geia soy!!!!!
Mas eleiphes..
Teleio to tragoudi..
filakia :D

Άστρια είπε...

Επιτέλους σε είδαμε λιγάκι:)
Καταπληκτικό βίντεο!
Πολύ αγάπη να έχεις πάντα γύρω και μέσα σου.

Φιλιά πολλά!

Και καλή επιτυχία στις εκδηλώσεις σου, περιμένουμε περιγραφές!

BUTTERFLY είπε...

Επαθα σοκ! Ολο αυτον τον καιρο ειχα παντα την αισθηση ( η ισως την απροσεξια καθως σε διαβαζα) οτι το σχολειο σου ειναι εκτος Αθηνων. Το θεωρουσα αδιανοητο να γινονται τοσα ωραια πραγματα μεσα στη χαβουζα! Χαιρομαι παρα πολυ, μου εδωσες ελπιδα, οσο αφελες κι αν ακουγεται ισως αυτο!

Flora είπε...

@roadartist

... εμένα να δεις πόσο μου λείψατε!

Flora είπε...

@Άστρια
αχ... ευχαριστώ για τις ευχές. Θα χρειαστούμε την προσευχούλα σου, να το ξέρεις...

Flora είπε...

@butterfly
χαίρομαι γι' αυτά που γράφεις. Εάν μένεις Αθήνα πολύ θα χαρώ να γνωριστούμε κι από κοντά.
Αν θες έλα σε μία από τις δύο εκδηλώσεις μας:
8 Απριλίου, 8 το βράδυ στο σχολείο ειδικής αγωγής στο Αιγάλεω (κοντά στο Jumbo)
συναυλία κλπ (θα κάνω ανάρτηση)
και
11 Μαίου, 8 το βράδυ στο ίδιο μέρος
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ...

Πάμε με το βιβλίο!!!!

Πάμε με το βιβλίο!!!!